حقایقی در مورد جاستین بیبر
anti justin & selena
یک شنبه 30 مهر 1391برچسب:, :: 12:54 :: نويسنده : anti



 

 

بیبر در حال نشان دادن علامت شیطان به حضار در اجرای خود در مرکز Westfield-Shopping-Centre، نوامبر 2011 

حتما شنیده اید که جاستین بیبر اخیرا گفته است که با خداوند صحبت میکند! (البته همه میدانیم که خدای او و سایر ماسونها در اصل چه کسی است) و اما گویا تأثیر این صحبتها این بوده که جاستین در ادامه ترویج تعالیم "مسیح دجال(!)"  در یک کلوپ همجنسگرایان آقایان همج*ن*س*باز را از صدای خود و احیانا چیزهای دیگر(!) بهره مند کند! ...:

بنابر خبر سایت رسمی شبکه MTV، جاستین بیبر پس از شرکت در مراسم جوایز MTV اروپا در شهر بلفاست ایرلند که در نوامبر 2011 برگزار شد در کلوپ همجنسگرایان ایرلند شمالی موسوم به "کرملین" حاضر شد و به اجرا پرداخت! گفته میشود که بیبر با این اقدام خواسته است اتهامات اخیر Mariah Yeater مبنی بر اینکه بیبر پدر نوزاد وی است را از خود دور کند!  که بعدا ثابت شد نیست شنبه بیست و هفتم خرداد 1391ساعت 11:15  توسط سرباز امام زمان  |  نظر بدهید


 

جاستین بیبر، بُت آیندۀ تمام نوجوانان جهان، کاور مجله تینیجری واگ، به متن تیترهای روی جلد دقت کنید...    

 

جاستین بیبر با آرایش زنانه - کاور مجله تینیجری توداتین

 

لوازم آرایش جاستین بیبر(!) تحت عنوان  “One Less Lonely Girl” Nicole by OPI    

نوجوان 15ساله به مثابه یک برده ی تبلیغاتی برای حراج در بازارهای بین المللی!  

 

 بدون شرح! (از مجله واگ) 

 

مأموریت برای جاستین!(بخوانید مأموریت صهیونیسم..) ، جاستین در کاور مجله وانیتی فیر، این دست زنانه جاستین را برای چه کاری می خواهد؟!

مأموریت با موفقیت انجام شد! روی دیگر چهره معصوم جاستین بیبر، مدتهاست سایتها و مجلات زرد تحت تسلط لابی صهیونیسم ارتباطات غیر اخلاقی جاستین بیبر 17 ساله با سلنا گومز 19 ساله و چندین دختر دیگر از جمله جاسمین ویلگاس(دختری که با بیبر در موزیک ویدئوی baby بازی کرد) را تیتر میکنند، در تصویر بالا جاستین بیبر در حالی که کلاهی با کلمۀ "OBEY" به معنی "تبعیت کنید" پوشیده است هم سن و سالان خود را به پیروی بُت وار از خودش فرا میخواند.  

 

  

   

با عرض  پوزش از دوستان گاهی ضروری است که عمق فضاحت تا حدودی نمایش داده شود تا شاید بعضی ها از خواب سنگین بیدار شوند، خیلی ها با دیدن این تصاویر دیگر فکر الگو قرار دادن این مهره اسرائیلی فاسد و زن باره را که ریاکارانه خود را فردی مذهبی و پیرو تعالیم مسیح(!) جا زده است از سرشان بیرون خواهند کرد.

 تبلیغ علنی برهنگی برای دختران نوجوان : 

    

 

فروش کتاب عکسهای جاستین بیبر با ۲۰٪ تخفیف در بخش مربوط به کتب هم*جنس*بازان !

کاور آهنگ "لاو" از جاستین بیبر، راستی فلش آبی رنگ به سمت کجا نشانه رفته؟ ستاره های پنج پر معکوس علامت چی هستند؟

LOVE ME album cover.

?WHERE IS THE ARROW POINTNG TO

 WHAT DOES THE INVERTED PENTAGRAM MEAN

     

جاستین بیبر در حال تبلیغ گوشواره و رژ لب و مد دخترانه برای آقا پسرها!


در نگاه اول ایا میتوان فهمید او پسر است یا دختر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   

+ نوشته شده در  شنبه بیست و هفتم خرداد 1391ساعت 11:3  توسط سرباز امام زمان  |  نظر بدهید


 

در مورد مردانی که خود را شبیه زنان می سازند  

در روایتی از امام علی(ع) می خوانیم که فرمود: از پیامبر(ص) شنیدم چنین می گفت: «لعن الله المشتبهین من الرجال بالنساء و المشتبهات من النساء بالرجال؛ لعنت خدا بر آن مردانی باد که خود را شبیه زنان می سازند و لعنت خداوند بر زنانی باد که خود را شبیه مردان می کنند» (وسائل الشیعه، ص 255، ح 14)   

 

در مورد اجتناب از نگاه شهوت‌آمیز به پسرها  

مراقب نگاه خود باشید و همان طور که از نگاه شهوت آمیز به جنس مخالف اجتناب می‌کنید از نگاه هوس آلود به پسرها نیز بپرهیزید چون از نظر شرعی، نگاه از روی شهوت به همجنس هم حرام است. رسول اکرم صلی الله وعلیه و آله فتنه جوان زیبا را از فتنه دختر باکره بیش‌تر دانسته است (وسائل الشیعه، ج 14، ص 257). 

 

+ نوشته شده در  شنبه بیست و هفتم خرداد 1391ساعت 10:58  توسط سرباز امام زمان  |  نظر بدهید

   

در صحنه هایی از موزیک ویدئوی دعا(pray) جاستین بیبر قبل از کنسرت در پشت صحنه دیده میشود که دست در دست اعضای گروهش مشغول دعا کردن است، این صحنه ها درواقع مربوط به اجرای مراسم دعای "شیما" است که اسکوتر براون به جاستین آموزش داده و او آنرا به همراه گروهش قبل از هر اجرا میخواند، این دعا چنین آغاز میشود:  


Sh'ma Yis'ra'eil Adonai Eloheinu Adonai echad.Hear, Israel, the Lord is our God, the Lord is One




 حضور جاستین بیبر و هیئت اسرائیلی در کنار دیوار ندبه و اجرای مراسم دعا، بیت المقدس، فلسطین اشغالی/ صهیونیستهای اشغالگر به فلسطینیان قدس اجازه ورود به این مکان را نمیدهند   

جاستین بیبر در حال بازدید از موزه دروغین هلوکاست - فلسطین اشغالی
 

جاستین بیبر در حال بازدید از موزه دروغین هلوکاست Yad Vashem - فلسطین اشغالی -  ۲۰۱۱

و این چنین بود که طرفداران ساده لوح جاستین بیبر او را یک انسان خداجو و صلح دوست دانسته و به پیروی از او دعای "شیما" را هر روز زمزمه میکنند تا صهیونیستهای جنایتکار در پشت پرده این معصومیت و رنگ و بوی الهی(!) به قتل و کشتار و چپاول ملتها ادامه دهند...  


و امّا.....
در لابه لای صحنه های این موزیک ویدئو تصاویر گریه و در آغوش کشیدن سربازان اشغالگر آمریکایی توسط خانواده هایشان در هنگام بازگشت به آمریکا نمایش داده میشود(بمیرم الهی!) و سپس جاستین این جمله را میخواند :Soldiers are dying... "سربازان در حال کشته شدن هستند"، بعد جاستین در حال دست دادن و گرفتن عکس یادگاری با سربازان نیروی هوایی آمریکا در کنار جنگنده نمایش داده میشود! واقعا شرم آوره، آخه ریاکاری تا چه حد؟ اصلا معلوم هست این سربازان متجاوز در افغانستان و عراق و جاهای دیگه دنیا چه غلطی دارند میکنند؟ لابد اینها همان فرشتگان صلح و دموکراسی اند که از طرف شیطان بزرگ مامور شده اند برای برقراری صلح و دوستی، هر روز مسلمانان و انسانهای بیگناه دیگری را در سرتاسر جهان بکشند....
و حالا جاستین زبان آنها شده!.....
 

 
























نظرات شما عزیزان:

x y
ساعت12:52---29 خرداد 1392
کسی که به جاستین بیبر تهمت زدی این کارت خیلی خیییییییییلی زشت وناپسند بود ......

بیلبر ...
ساعت12:47---29 خرداد 1392
من یه بیلبر ام وبه خودم افتخار می کنم وبه اون کسی هم که نوشته بود پدر سگ بدونه که هیچ کس نباید بدون این که کسی رو ببینه بهش توهین کنه اصلا می دونی که چی نوشتی تو داری به ادمی که توی کودکی پدرش از مادرش جدا شدهو...همه ی اینا رو خودت می دونی پس اگه راست میگی یاجواب منو بده یا این سایت رو بردار لطفا

ترنم
ساعت16:12---27 خرداد 1392
حالم ازش به هم خورد

ترنم
ساعت16:12---27 خرداد 1392
حالم ازش به هم خورد

ترنم
ساعت16:10---27 خرداد 1392
راست میگی.من که دیگه حتی عکساشم نمیخوام نگاه کنم.

ترنم
ساعت16:10---27 خرداد 1392
راست میگی.من که دیگه حتی عکساشم نمیخوام نگاه کنم.

ترنم
ساعت16:10---27 خرداد 1392
راست میگی.من که دیگه حتی عکساشم نمیخوام نگاه کنم.

سارا
ساعت14:08---16 خرداد 1392
1.جاستین کانادایی است
2.مسیحی است
3.بااسراییل کاری نداره
4.شما از پرویی و حسودی این کارو میکنید


کتی
ساعت16:38---14 خرداد 1392
دوست عزیز با این چیزا می خوای به کجا برسی پول درمیاری دستمز د می گیری. به فکر دنیای آخرتت باش این کار تو از شیطان پرستی هم بدتره. باعث میشی با اطلاعات دروغت شخصیتت یکی دیگه رو خراب کنی. تو به خودت می گی مسلمان درسته ؟ ولی این کار ها توی دین یک گناهه . اصلا این اطلاعات و از کجا میارین. شما اصلا تو تمام برنامه های جاستین هستید؟ این پسر به همه احترام میزاره مسیحی ، یحودی، حتی مسلمان که تو کنسرت ترکیه به احترام اذان برنامشو قطع کرد. اون موقع حتما شما خوابید و نمیبینید. مشکلی نیست شما نمی تونید بیلبر ها رو حریف بشید خدا بالا هست کسی که آدم خوبی نباشه هیچ وقت به خوشبختی نمیرسه . جاستین حتما آدم خوبی هست که تو بچگی به شهرت رسید.
اگر نظرمو نذاری دعا می کنم هیچکی دیگه برات نظر نذاره


f.z.r
ساعت16:06---14 خرداد 1392
اصلا ازجاستین بیبر خوشم نمیاد

رومینا بلیبر
ساعت17:47---8 خرداد 1392
منم مثل همه ی ظرفداراش براش میمیرم و جون میدم و برا تو هم متاسفم چون از حسادت داری میترکی.همه ی پسرا همینن!!!!!!!!!!!!!!!!!!

شهرزاد
ساعت10:59---7 خرداد 1392
سلام شمایی که این پستو گداشتی به قول یکی از همین دوستانی که اینجا نظر گذاشته مگه تو دیدی دعا رو میخونه ¿بعدشم اون ستاره ها و اون علامت خارج از ایران رایج یعنی همه شیطان پرستنمن بهت توسیه میکنم نیمه پر لیوانو ببینی میدونی همین جاستین چند تا مدرسه برا فلسطینی ها ساخته بعدشم شما بهتره رو سر دسته فساد که سلنا باشه تحقیق کنی نه این جاستین بدبخت

AySan BieBer
ساعت15:01---4 خرداد 1392
دوستان منم توی خیلی از عکس‌هاشون علامت دست شاخدار رو نشون می دن ولی دلیل نمیشه که شیطان پرست باشن.تازه ممکنه هر کسی دوست داشته باشه که به اسراییل سفر کنه مثل خود من.فقط هم سایت های ایرانی هستند که می گن قبل از کنسرت دعای شیما رو خونده.کی اونجا بوده دیده???

مهلا
ساعت16:25---3 خرداد 1392
بیخیاااااااااال.داداش داری وقتتو تلف میکنی. ادم با5تا ستاره ک شیطان پرست نمیشه.میشه؟همین سوپری سر کوچمون پشت سرش یه عالمه شایعه هس.چه برسه ب جاستین.

انا
ساعت19:22---2 خرداد 1392
اینا همش دروغهhttp://fuckjustin.loxblog.com/commenting/avatars/a vatar17.jpg

ضد جاستین مادر مرده
ساعت14:29---19 ارديبهشت 1392
اگه فقط دستم به این جاستین برسه میگیرم گردنشو میزنم....پدرسگ

اهو
ساعت15:17---17 ارديبهشت 1392
همه ی اینها دروغه وما بیلیبرها همیشه اونو دوست داریممممممم

Justin fan
ساعت9:35---12 ارديبهشت 1392
منو هر كاري كه كنين از جاستين بدم نمياد. يعني تمام فن هاي با وفاي جاستين اينجوري اند. درود بر جاستين
We love you justin bieber


محمّد حسین
ساعت17:04---8 ارديبهشت 1392
200 بار به بقیه سایت ها گفتم این یک بارش هم برای شما: این علامت دست هم به معنای شیطان پرستی هست و هم علامت موسیقی راک!!! و اینجا هم بی شک علامت موسیقی راک هسته
یه چیز دیگه: شما به چه چیزایی توجه می کنید!! آخه شما از کجا توی پوستر Love me ستاره 5 گوشه برعکس رو دیدی اگه یهودی ها یا به گفته شما جاستین بیبر قرار بود یهودی و شیطان پرستی بودن رو همه جا قالب کنن از یک علامت واضح تر استفاده می کرد که با یک نگاه دیده شه نه این که دو ساعت با ذره بین بیفتی توش تا پیداش کنی!!
اون عکسی که جاستین آرایش کرده فتوشاپ محضه!!! چون من همین عکس جاستین رو بدون آرایش دیدم و آخرین حرف من:همون طور که همه میدونین ما با امریکا دشمنیم ولی این باعث شده که نریم سفرهای آمریکایی؟؟؟ شما نمیرین موزه آثار تاریخی آمریکا که کلی انجیل ما قبل تاریخ ببینین؟؟خب جاستین هم رفته اونجا که اون جا رو ببینه! موزه آثاراریخی شون هم رفته چه دروغی باشه و چه راست
اگه هم نظرمو ثبت نکنین حلالتون نمیکنم!!!


سپیده
ساعت19:29---28 اسفند 1391
-)-)-)-)-)-)-)

سپیده
ساعت19:28---28 اسفند 1391
-)-)-)-)-)-)-)

سپیده
ساعت19:28---28 اسفند 1391
-)-)-)-)-)-)-)

شمیم
ساعت14:02---29 بهمن 1391
نه بابا

سی سی
ساعت23:30---5 بهمن 1391
بدبخت

f.u
ساعت22:06---1 آبان 1391
bikaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar alaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf b u che

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها
  • ردیاب ماشین
  • جلوپنجره اریو
  • اریو زوتی z300
  • جلو پنجره ایکس 60

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان anti justin & selena و آدرس fuckjustin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 18
بازدید کل : 113046
تعداد مطالب : 13
تعداد نظرات : 34
تعداد آنلاین : 1


Up Page

فونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز

فونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز

فونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز
بیست تولزفونت زيبا ساز